zaterdag 19 mei 2012

Groen

Wild- fotograferen

 Altijd leuk om te doen: foto's nemen uit een rijdende auto, als je zelf niet achter het stuur zit ;)
En dan maar hopen dat er op staat wat je in gedachten had, of tenminste toch iets dat ergens op lijkt...
Speciaal hé, vind ik altijd wel leuk: kunst op straat. Dat maakt het straatbeeld wat boeiender.
Als je goed kijkt zie je onderaan een soort van draak, dat is graffiti in de tunnel!

De beweging van de auto maakt dit groen en geel een beetje schilder-achting vind ik...
Door al die regen staat alles heel dik, fris groen-groen te wezen, mooi!!!

Iemand die weet waar we naartoe zijn geweest? Naar onze hoofdstad! Het was weeral veel te lang geleden... We hebben een bezoekje gebracht aan de Canvascollectie in Bozar (maar 2 Euro inkom en ook dit jaar weer de moeite).
Mijn favorieten waren de foto's van de vrouw met haar 'koffieblikske', een héél kitcherige foto van gehaakte eendjes in een 'zwembad' " én het spookhuis.
Ik weet het, dat is totaal geen duidelijke uitleg, maar beter kan ik niet ;)
De tentoonstelling loopt nog wel even (ik dénk tot 10 juni), dus wie eens niet zou weten wat doen te op een druilerige dag...

Aangezien vandaag de zon mooi schijnt, bij ons toch, zou ik zeggen: geniet er van!
Een heel fijn weekend aan jullie allemaal!!!

8 opmerkingen:

  1. Grappig je foto's....met een leuk idee....zo zie je nog eens wat.
    De zon is hier ook volop aanwezig....heerlijk genieten het weekend!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, inderdaad! Het was een echt mooi lente , zelfs bijna zomer, weekend!

      Verwijderen
  2. Lekker aan het genieten zo te lezen, mooi! Ik heb ook altijd de camera bij de hand, ga nergens heen zonder fototoestel :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een camera bij de hand zie je nog beter hoeveel moois er rondom ons te zien is hé!?

      Verwijderen
  3. Leuk he fotos maken!
    Heb je genoten van de zon?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die bewegende foto's! Weer wat anders dan de Stillevens, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!