dinsdag 8 mei 2012

Guerrilla zonnebloemen

Ze doen het, oef!

Een tijdje geleden hebben we bij ons in de buurt aan 'guerrilla gardening' gedaan, lekker spannend.
We zijn begonnen met iets makkelijks, zonnebloemen. En ze komen uit, woehoe!!!
Deze gaan echt de buurt mooier maken denk ik. En smaakt zeker naar meer. Zijn er nog mensen die al zoiets hebben geprobeerd? Met welk resultaat? Tips en tricks ook altijd welkom!

Voor het eerst in mijn leven ga ik swappen, met Carolien  Het keetje van Lien  (Leuke blog, zeker even checken!). Ik vind het super spannend!

Wordt allemaal nog vervolgd...

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik doe het zelf niet, maar vind het wel een geweldig initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja onze superswap, ben 'm verzendklaar aan het maken! Morgen gaat ie op reis..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Els....ik ben je nieuwe volger......zelf heb ik maar een klein balkonnetje....maar onze gezamenlijke ruimtes hebben wij op gefleurd met 8 bloembakken....dus ik ben voorstander van dit idee!!!!
    Fijne avond & groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom!!! Echt wel leuk jullie bloembakken. Wij hebben ook maar een klein koertje, sommige mensen snappen niet dat we die kleine ruimte dan ook nog eens bijna vol zetten met potten...
      Als wij er maar van genieten Hé!?
      Groetjes Els

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!