woensdag 27 juni 2012

Guerrilla in den hof...

...is ook best tof!


Zo een roze, zelfgemaakte, bloemenslinger vrolijkt de boel wat op hé! Nu het daaronder weer wat leeg is. (Daar groeien in alle rust mijn raapkes en bietjes.)

Zo ziet, na een maand of twee, mijn Humo cover er uit! Dus dames, wanhoop niet, heb geduld. Veel geduld.


Geplukt in mijn hofke!


Ja, zelfs het dak van onze keuken moest er aan geloven... Een uitstekende plek voor nog meer potten, hopelijk blijven de vogels wat van mijn bessen!

We zijn nog eens gaan fietsen, en ik had mijn krijtjes mee ;)


En mijn man was in een romantische bui.
Ja, gisteren was weer een heel fijne dag. Vandaag ziet er eigenlijk ook al naar uit om zo te worden...
Soms is het leven gewoon fijn hé!?





3 opmerkingen:

  1. Een echte levensgenieter, leuk!! Je bloemetjes uit eigen tuin maken me blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, uwen Humo cover ziet er goed uit! Hier nog niks te zien, ik begon al te wanhopen! Zo'n schone zelfgeplukte blommekes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leve de beestjes! Dat ge er nog veel mag ontdekken!!!
    groeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!