dinsdag 25 september 2012

Creatieve inspiratie allerhande

De Flow houdt aan

Wat een inspiratie, langs alle kanten komt ze binnen. Is het de tijd van het jaar?
Alvast ook een sorry voor het stelen met mijn ogen. De meeste ideekes zitten nog in mijn hoofd, maar sommige dingen heb ik al (proberen) (na-) maken...

De hartjes van Bien hangen al mee in mijn boompje. Ik vind ze zo mooi. Dat moet ik nog uitvissen, hoe je hartjes haakt...

De bloem van Marloes is al als broche in gebruik. Dit is breien op top niveau, daar begin ik niet aan.

  Dit is lieve post van mijn nicht (het kaartje) en een super gevulde (mooie) envelop van cirque du loesie !

Die inhoud is toch niet normaal, zo tof en zo mooi gemaakt! Dikke dikke dank je wel. Dat gaat allemaal met veel plezier gebruikt en gekoesterd worden! Wat een verwennerij...

Hier begint dus het (proberen) stelen van ideekes. Life is an experiment...

Dit is mijn oogst van onze zondagse boswandeling! Ik hou zo van het 'rapen'. Dat is echt een beetje schatzoeken, genieten.

Dit is een nieuw lapke voor een van 'mijn bomen'. Dat lapke daar hing er maanden en is nu plots verdwenen, tijd voor een nieuw dus!

En de draadjes zijn eindelijk uit mijn been. Het test-resultaat is positief, oef! Het ziet er nog niet uit maar normaal komt dat wel goed, mits de nodige reepjes ;) En happy kousen ;))

Maak er nog een creatieve week van,
liefs Els





22 opmerkingen:

  1. Tof al die inpiratie, leukd focus ook,en wat een post!
    Ja nu ga ik misschien het lapje vinden, wie weet :)
    Het been komt wel goed met véél chocolaatjes, en van waar heb je die happy sokken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de test goed is! En wat een mooi roze lapje!
    Fijne avond alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh els dat kan jij ook hoor zo een bloempje breien ,maar ik vind het wel super dat je hem als broche ophebt ,fijn dat de uitslag goed is ,lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt allemaal goed, Els!
    Van die goede uitslag, die leuke post, die grappige kaart van je nicht, de herfst schatten bij dat leuke boekje, de sokken.
    Allemaal goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt goed!!
    Ik zou toch es op attic24.blogspot.com kijken voor de hartjes!!
    Ze hangen daar leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Om de een of andere reden krijg ik volgende melding:
      Het blog dat je zoekt, bestaat niet. Je kunt de naam attic24 wel registreren.
      Vandaar dat ik dus nog steeds niet weet hoe het zit met die hartjes...
      Jammer!

      Verwijderen
    2. Ik denk ff mee.
      Misschien bedoelde Bien http://attic24.typepad.com ?

      Liefs LTC Bemoeial ;)

      Verwijderen
  6. Leuk leuk leuk allemaal!
    Waarschijnlijk heb je het gewoon verdiend!
    Ik ben ook zo'n schatzoeker/scharrelaar-typje...sleep van alles mee
    naar huis, vooral nu in de herfst er veel op de grond ligt!
    Geniet van de chocolaatjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd, de herfst is een 'rijke' tijd voor verzamelaars :)

      Verwijderen
  7. Hier nog zo'n schatzoeker, heerlijk....! Fijn dat de uitslag goed was! geniet van je gezellige post!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post! Je boompje is leuk en bosvondsten zijn altijd leuk, zeker in de herfst! Haha en je kousen zijn echt grappig!
    Fijn dat het goed gaat met je been! (die reepjes zitten er vast voor iets tussen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn, geen hechtingen meer!
    Leuke kleuren heb je gebruikt voor je boom-breiwerk... we gaan vast een foto zien van de gelukkige boom die 'm aan krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke spulletjes :) Fijn dat het goed gaat met je been. Neem er nog maar een reepje extra om want dat blijkt te helpen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een schoon lapke heb je daar gemaakt. Die gaat de boom prachtig versieren. Ik ga er nu vandoor, zoefff lekker met ut menneke film kijken. Ik kom gauw terug. Zoefff. En natuurlijk een dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!