donderdag 18 april 2013

Give away tijjjjjdddddddddddddddddddddd!

Bijna zo ver...

Jaja, volgende week is het zo ver, dan bestaat mijn blog Dingen die fijn zijn een jaar!
Woehoe!!! Wat een fijn jaar was dat. Volgende week zal ik eens uitleggen hoe fijn, nu vertel ik je wat en hoe ivm mijn give away. Want bij een verjaardag hoort trakteren ;)
Zoals vele van jullie weten ben ik dol op brieven schrijven én krijgen. Ik geef dan ook een 'post-spul' weg en wel 300 gram!!!

Briefpapier, kaartjes, stickers, pompons, kleurplaten, memokaartjes,....
Om zelf lekker veel post te gaan versturen! Diegene die al post van mij hebben gekregen weten wat een 'Els-envelop' is, een envelop lekker volgepropt. Verwacht je dus aan zoiets :)

Wat moet je doen:
-volger zijn
-een reactie achterlaten
(mag maar moet niet in je reactie leuke 'slakkenpost-tips' geven)
-reclame maken mag maar moet ook niet

volgende week vrijdag (de 26ste) trekken we een winnaar. De envelop heb ik net gemaakt dus die kan dan direct de post op!

Over post gesproken, ik kreeg weer geweldige post van Stins:

Dikke dikke merci lieverd!

Het is ook geweldig wandelweer. Als je gaat wandelen vergeet dan niet af en toe (of lekker veel) naar boven te kijken:



Wat een voedsel voor de ziel en ogen hé!
Wolkenclub-geschenkjes van hierboven ;)

Jong is geen woord dat opgaat voor de jaren. Jong is een oordeel.
-Connie Palmen-

Fijne donderdag;
liefs Els



20 opmerkingen:

  1. Een jaar alweer, wat gaat dat snel he?!?!
    Alvast gefeliciteerd!
    Wat een leuke giveaway!!
    Ik doe graag mee!
    Zal even een linkje plaatsen,

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het jaar is vast voorbij gevlogen. Bloggen blijft leuk. Vooral de leuke en lieve reacties die mensen achterlaten bij je berichtjes. Op naar het tweede jaar.
    Ik doe natuurlijk ook graag mee met je give away. Het ziet er zo leuk uit.

    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je jubileum Els! Enne... ja hoor, ik zou heel graag zo'n echt, authentiek Els pakket willen winnen! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Way to go, Elsie!!
    Een Els envelop ken ik inmiddels goed.
    Dat was een succesvol eerste jaar he!? Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whoehoe gefeliciteerd met je bijna 1-jarige blog bestaan!!!! Super leuk het Els-pakket maar ik moet van mezelf even overslaan hoor. Ik heb de laatste tijd al zoveel mogen ontvangen van lieve mensen dat ik er bijna een beetje ongemakkelijk van word! Ik gun iemand anders al het leuks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooi pakket! Ik maak graag een kansje

    en ook reclame aan de zijlijn van mijn blog.

    P.S.: Ik heb momenteel ook een give away; kijk maar: http://dreamstuff-design.blogspot.nl/2013/04/give-away-voor-creatieve-moeders-tantes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik wil wel een envelopje krijgen van jou.
    Dus als ik niet win, wil ik ook wel swappen met je.

    Gister was de lucht zalig. Zal er straks even over bloggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dikke proficiat met je blogverjaardag!
    Ik waag graag mijn kans voor deze super leuke, goed gevulde enveloppe :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, alvast gefeliciteerd!! Een gave volle envelop vol leuks. Ik doe graag mee!! Wat een leuke stickers met wolkjes heb je gekregen, schattig! Toevallig heb ik vandaag een logje online met een fijn wolkenfoto! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa... vandaag lagen ze weer in rijtjes te lachen, die schone wolkjes! Wohoee, Elsje, dan zijn we bijna gelijk begonnen dan :-) Dikke proficiat met je één jaartje, je bent een van mijn favorietjes hoor :-) En ik wil dus graag meedoen voor die Els-Envelop met hoofdletters :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Els,
    Graag doe ik mee, vind het heel leuk een envelopje te ontvangen. Nu nog wachten op dat beetje geluk om wat te winnen!
    Groet De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alvast gefeliciteerd met je blogverjaardag. Wat een superleuke give away. Ik ben ook in de ban van het snailmailvirus, vandaag heb ik een snailmail gemaakt in roodkapje-stijl. Zo leuk om het persoonlijk te maken, met dingen die fijn zijn voor de ander :-). Vandaar dat ik dolblij zou zijn met jouw give-away (maar ja wie niet).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alvast gefeliciteerd met je blogverjaardag. Dat er nog maar vele mogen volgen.
    Natuurlijk wil ik graag een Els-envelop ontvangen, dus ik ben van de partij voor je give-away.
    Doe je er ook wat wolkjes in? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alvast een dikke proficiat met je blogverjaardag! Ik dacht eigenlijk dat je al veel langer bezig was :) Natuurlijk doe ik graag mee met de give away want ik weet uit ervaring dat envelopjes van Els altijd een feestje zijn! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alvast proficiat!
    Ik doe graag mee, ik ben heel benieuwd naar de Els-envelop! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oo die wolkjes en druppels :) super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leukk Ik doe graag mee en ga je natuurlijk volgen:)

    Gr. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wooptiedoo! Proficiat! En foei, mijn blog bestaat ook al 1 jaar maar ik moet nog steeds een give-away bedenken, in de tussen tijd doe ik graag mee met de jouwe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!