maandag 20 mei 2013

Kringloopgeluk

Rommelmarkten-weekend!

Gisteren én vandaag zijn we naar een rommelmarkt geweest, het was dus een geweldig weekend ;)
En gisteren zeiden ze op de regionale televisie nog dat er, alleen al die dag, 8 rommelmarkten waren in Antwerpen! Ze zijn dus echt aan een opmars bezig en dat is volgens mij tof voor quasi alle blogmadammen, jullie kennende :)
Kijk maar even mee naar onze oogst:

Kaartjes en knopjes.

Om ter liefst hé.

Ik begin ook al de kitsch-smaak van een bomma te krijgen:)

Oei, deze leven nog want ze bewegen ;)

Een hoofdje zoals Mars!

Huizekes die me aan Marina doen denken. En een heel schoon servieske!

Een boerderij-uitzet.
Nog wat extra uitleg:

Die scrabble hadden we al, van mijn ouders. Maar omdat wij soms zo hevig spelen zijn er al wat 'beentjes' van de blokjes...We zijn daarom al jaren op zoek naar een andere, deze is wel nog meer versleten dan de onze maar alla. We hopen nu van die 2 dozen 1 goede te maken...

Al die beeldjes dienen in theorie om zelfgemaakte etagères op te leuken. In de praktijk kan ik er meestal geen afstand van doen en belanden ze ergens in onze servieskast ofzo.
En die kaartjes dienen om op te sturen maar die staan nu mooi te pronken op de kast (en dat gaat ook moeilijk worden, daar afstand van doen)...

En dan de boerderij: geweldig! Ergens las ik dat je je droom moet visualiseren, dan komt hij sneller uit.
Ik ben al begonnen met alles wat ik op en rond én in ons toekomstig droomhuis wil tot in het detail neer te schrijven en nu kan ik dus beeld toevoegen! Want ja, mijn droomhuis is een halve boerderij. Met veel groen en beestjes en bloemen en rust en ruimte én veeeeel plaats (voor al onze dromen, projecten en kringloopvondsten).
Mijn droom moet dus wel uitkomen na vandaag :D

Het leven kan mooi zijn hé.
En zo ziet ge maar weer dat een fijne dag én veel shoppen niet veel hoeft te kosten. En het is nog goed voor het milieu ook, al dat hergebruiken. Jaja, ik ben goed bezig ;)

Het zijn de kleine dingen die fijn zijn!
Maak er, ondanks de voorspelde koude, een warme week van.

Elk wonder dat ooit gebeurde, gebeurde op een gewone dag, een dag als vandaag!

Liefs Els


19 opmerkingen:

  1. hoe leuk dat je jezelf zo goed kunt vermaken met al je bezigheden! Leuke spulletjes hoor. Ik was dit weekend ook op een super grote rommelmarkt hier in de stad (ahum 800 kramen!). Ook leuks gescoord natuurlijk. Succes met het visualiseren van je droom, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartjes!
    Ik hoop dat al je dromen uit zullen komen.....ge bent alvast goed bezig!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kaartjes zijn zo leuk! Wij zijn vandaag ook gaan rommelmarkten. :) En ook een mooie buit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn zo'n opsteker! Ook een warme blije week gewenst!
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed geslaagd en mooi gesproken ,lieve groet en ja een warme week marloeskreatief
    P.s warmte komt vanbinnen uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke spullen gescoord, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jippie...POST! Dankjewel voor de mooie envelop vol leuke spullen :D
    Blij blij blij!!

    Wat heb je leuke spullen gevonden! Die kaartjes doen me helemaal aan mijn jeugd denken! :)

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke vondsten heb je gedaan! Ik zou ook maar lastig afstand kunnen doen van die leuke kaartjes. Maar och... als je straks die halve boerderij hebt met veel groen en beestjes en bloemen en rust en ruimte én veeeeel plaats dan kun je ze gerust houden hoor ;) Liefs!

    P.s. mijn excuses voor de vele reacties op 1 dag maar ik moet even bijlezen aangezien ik sinds vorige week woensdag helemaal niet meer in Blogland ben geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke buit ! en ja ineens vindt je kitsch leuk.. het is aanstekelijk hahaha. Super ! :-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh ik vind vooral de kaartjes erg leuk!!! 8 rommelmarkten op 1 dag, walhalla!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja! Dat viel mij gisteren ook al op toen ik wat leuks zocht om met vriendjelief te doen! Mooie buit en tof idee om met de beeldjes je etageres op te leuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wij delen een droom!!! Boerderij, plantjes, diertjes, B&B ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook het 'geen afstand kunnen doen van' :-)

      Verwijderen
    2. De oudste heeft dezelfde droom, jullie kunnen met zijn drietjes iets beginnen, hij zorgt graag voor de beestje en kookt graag :)

      Verwijderen
  13. Woehoe, die boompjes van de laatste foto had ik vroeger ook. Brengt me gelijk terug. Goede vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amaaai wat een oogst! Zie ik daar kaarten van Sarah Kay!? Waarom kom ik die zo zelden tegen? Ik koop ook zo'n boerderij diertjes als ik ze zie maar omdat de kids er zot van zijn. Veel plezier met je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik droom heel graag voor en met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry, loop een beetje achter met lezen :) Wat leuk dat je ook zo'n hoofdje hebt gevonden :D En lachen dat je die boerderij-dieren hebt gekocht voor de visualisatie! Heeft dat niet te maken met 'the secret'? Ik denk dat ik dan maar heel veel monopoly geld ga kopen, zodat ik meer geld heb, zodat ik nog meer kan schatgraven ;)
    Oh en ik zie net dat ik zelfs mijn eigen label bij je heb gekregen bij dit bericht; LIEF!!!
    Oja, ik heb hetzelfde met het geen-afstand-kunnen-doen ;)
    Fijne regenachtige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey lieverd ik heb effe een paar berichtjes van je gelezen en weer een paar keer opnieuw ingelogd ;). Zitten hier met het vest aan op ons terras voor onze gehuurde bungalow tent, vandaag een dagje vrijaf, hebben drie dagen op een rij Rome bezichtigd en morgen rijden we weer huiswaarts. Mmm ondertussen heeft hij me de wifi er weer uitgeknikkerd, maar ik typ even door en log dan wel weer in ;). Heerlijke vondsten heb je gedaan, prachtige wolken zag ik voorbij komen, geweldig leuke post en diepzinnige spreuken. Een hele dikke knuffel van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!