woensdag 7 augustus 2013

Een echte Els in huis!

Vraagje:

Wie van jullie is zo een grote fan van mij dat zij een 'echte' Els in huis wil?
;)
Ik bedoel dus eigenlijk: wie van jullie wil er een kaartje van mij ontvangen?

Zoiets dus (meer voorbeelden kan je hier zien).
Ik zit nog steeds in de teken-modus. Dat werkt ontspannend en gaat lekker snel: fijn dus!
Vandaar dat ik hier al een berg kaartjes heb liggen en wat kan je beter doen met kaartjes dan ze verzenden!?
Dus wie zin heeft, mail me je adres en dan kan je één dezer een 'echte Els' in de brievenbus verwachten!
Er is wel 1 maar aan verbonden: ik verwacht van jou dan iets terug in mijn brievenbus.
Wat dat iets is bepaal je zelf maar. Ik ben snel tevreden hoor én post-verslaafd ;)
Enne Haakjuffie, als 'echte fan' mag je ook nog eens een aanvraag doen hoor, als je wil!

Laat die aanvragen maar binnenstromen :)

Als je iets wenst hou dan je ogen open,
niemand raakt het doel met gesloten ogen.
-?-

Nog een fijne woensdag,
(zoals Nanabee al zei is het bak-weer, in mijn geval wortelcake!)
liefs Els

23 opmerkingen:

  1. Ooooh, jaaaaaaaaaaa, heel graag!
    Mijn hobbykamer kan nog wel wat mooie Els creaties gebruiken!
    En ik heb voor jou iets heel leuks terug :D
    Ik ga alvast onder de brievenbus slapen ;)
    Zooooo gaaf! Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooew dat is leuk !! ik wil er ook zo eentje
    je hebt een berichtje van me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom maar op Els! Ik wil er wel eentje! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmmm,wortelcake,en nartuurlijk ben ik een van je grootste fan en al in het gelukkige bezit van een echte els ,en deze hangt ook te prijken op mijn gekregen dingen wand,echt leuk hoor,liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn zeker en vast leuke kaartjes...
    Ik heb al een echte Els mogen ontvangen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, leuke kaartjes zeg, en post ontvangen is altijd leuk. Maar ... ga je ook naar Nederland versturen? Dan doe ik graag mee, en ga ik wat leuks verzinnen om jouw kant op te sturen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haai,
    Ik heb al meerdere leuke post van je mogen ontvangen.
    Maar zo te zien kun je even vooruit nu.
    Ik zal binnenkort weer eens wat naar je sturen, if you still want.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben fan fan fan!! En wil wel graag iets in mijn brievenbus van jou :-) Ik weet uit ervaring dat dat héél fijn is! Voorwaarde akkoord ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En Nanabee zegt ook dat ze graag een 'echte Els' wil en al iets in petto heeft om terug te sturen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o ik wil u wel eens verrassen, graag zelf :)
    Ik denk dat je rustig kan verder tekenen, veel echte Elsjes, ik ben fan van U, ook helemaal in het echt :))))
    Els leuke tip voor het verzenden naar onze Noorderbuurtjes, dagje Hulst en je post meenemen, in een tijdschriftenwinkel voorbij de Hema hebben ze een postpunt, al wist je dat misschien al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ja dat zijn hier de echte fans, geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij mij hangt er al iets klaar voor je.
    Hoe zend ik je mijn adres?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey lieverd heb hier al een echte els boven mijn hoofd hangen (blogplek slaapkamer ;)), maar ter zijner tijd wil ik wel eens een verticale echte Els op postkaart formaat voor in mijn kaartenrek in de gang :). En natuurlijk maak ik binnenkort weer eens tijd om die lieve wolkenmadam te verrassen met een kaartje. Ik lig zo mega achter met leuke post versturen. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wat leuk, ik zou graag een echte Els in huis hebben!
    En natuurlijk krijg je dan post terug.

    x Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Owww ben ik te laat? :) Ik vind je tekeningen echt zo ontzettend leuk!! Maar ik heb pas natuurlijk al post van je ontvangen in mijn vakantie :) Als het goed is moet er vandaag of morgen ook post van mij op jouw deurmatje liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Els
    Ik ben een beetje laat,ik wil ook wel een keer een echte Els maar ik wil jou eerst wel wat sturen als dat mag?
    Heb al wel een ideetje maar dat duurt dan wel even want de herfst swap en de swap van nederlandse swappers moeten ook nog!!!
    gr Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal leuk, wil er ook graag een ontvangen. Heb me dan ook aangemeld
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!