zondag 20 oktober 2013

Weinig woorden zondag

Ik spaar mijn woorden...

Want straks is het hier opnieuw Scrabble time en vorige week ben ik ferm afgedroogd! Ik spaar dus nu mijn woorden want moet absoluut winnen ;)

Kijk maar even mee naar het moois van afgelopen dagen, niet veel woorden nodig:

Het waren geweldige avonden om te wandelen:



Geluksvis



Voor de Wolkenclub

En ook deze ochtend was een echte wandel-ochtend:








Zo veel moois om te zien, te voelen, te ruiken én te verzamelen:






Voor én na :)

Een dikke dank je wel aan mijn fijne gezelschap (en tevens meestal fotograaf) beter gekend onder de naam Karel!
En een dikke dank je wel aan 'hierboven' om zo veel moois gratis en voor niets voor ons allemaal 'ter beschikking te stellen'!
Op een dag als vandaag, midden tussen al dat moois, dan weet ik: ik geloof. Ik geloof in de natuur, in de liefde, in de kracht van mensen. Ik geloof: alles komt goed!

Hij die zich aan de vreugde bindt
vernietigt het gevleugelde leven
maar hij die de vreugde kust in haar vlucht
leeft in de zonsopgang van de eeuwigheid.
 -William Blake-

Geniet nog van een mooie zondagavond.
Liefs
Els



15 opmerkingen:

  1. Els, Els, Els, wat mooi allemaal. De herfst komt ook al met prachtige kleuren, ook daar kan ik van genieten! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een mooie foto's weer. Je laat mij op deze manier meegenieten van je wandeltochten. Het willen zien en oog voor detail, een ware kunst op zich die lang niet iedereen bezit.
    Dank je wel Els en hoop voor je dat je wint met je scrabble spel.
    Zal voor je duimen.

    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o die verzamel foto vind ik gaaf (en natuurlijk de rood met witte stippen paddenstoel). Ik heb zonet geprobeerd om de bliksem te fotograferen. Het was zulk vreemd weer, geen regen en ook niet heel duidelijk donder te horen. Maar wel heel veel bliksem te zien verderop. Super mooi maar natuurlijk helemaal niet te doen om te fotograferen helaas....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb juist wordfeud ontdekt...online scrable!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die voor en na foto's zijn zo mooi!
    Succes met het scrabbelen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi die foto's, ik wandel een stukje mee. Die witte paddenstoel is heel apart. Ik ben gek op paddenstoelen, elk jaar weer een sport om nieuwe te ontdekken.
    Mooi van William Blake

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een mooie maanfoto! De rest ook hoor! En die roomsoezenpaddenstoelen... je zou ze zo opeten. De collectie foto vind ik ook heel tof!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mij spreekt de rode paddenstoel met witte stippen het meest aan.

    Bij het zien van je geluksvissen, krijg ik zin om ook iets te beginnen, met dachshunden.
    Stel je voor dat de twee ooit op een willekeurige plaats in Vlaanderen samen op een hek zouden hangen......

    Wij hebben tijdens onze opleiding zodanig veel moeilijke Blakes moeten ontleden dat het leesplezier uiteindelijk helemaal weg was. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie verzameling herfst spulletjes. Ik moet snel gaan wandelen in een bos voordat het te laat is!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!