zondag 15 december 2013

Volle zondag:

Veel prentjes, minder letters...

Heeeel goed nieuws! Ik had jullie vroeger over 'den Tony' moeten vertellen. Na jaren alleen staan, stond er vrijdag plots een vriendinnetje bij hem.


En het is 'dikke mik' zoals jullie kunnen zien, fijn he! Dat zien maakte echt mijn vrijdag goed. Zo content ben ik voor hem. Zij heeft natuurlijk ook een naam gekregen: Stella.
Stella en den Tony, klinkt wel he! Een schoon koppel.



Ik was ook nog creatief/actief deze week: ik maakte 2 broches voor mijn winkeltje.
En richtte mijn huisje opnieuw in:


het werd een alternatieve/beestige/feministische (zonder Jozef) soort van kerststal...

Ondertussen staat sinds een paar uur ook eindelijk de echte én onze boom en de lichtjes:



Zo fijn nu, om 's avonds door de straten vol lichtjes te rijden. Van mij zou dat het hele jaar door zo mogen zijn :)

Ik stal nog een doe-idee in een super gezellig taart-huisje:

Malteser melk en een Humingbird....mmm!
Dat idee ziet er bij mij dan zo uit:

Nog wat pluimen er bij?


 Ik hing ook nog wat Geluksvissen:

Nummer 99. Als ik er dus nog een ga hangen is dat nummer 100, spannend!

 Ik zag ook nog dit moois in iemands voortuin:

'Rijdende foto'.

Moois van Erna.
En ik kreeg nog een berg kerstkaarten, waaronder bovenstaande. Wat een werk he, daar zou ik nooit genoeg geduld voor hebben.

Oh, wat is het weer fijn vandaag. Het is een luie zondag, straks nog een potje scrabble, de kerstboom staat,...Buiten is er al overal mooie versiering, er worden lieve wensen verstuurd, er komen vogeltjes eten in onze tuin, Tony heeft een lief...
het leven kan mooi zijn he!

Avond

In een hoge groene kamer
-blauwe bloemen op 't behang-
waar de wind nog héél héél lang
liedejes, oevral vandaan,
zachtjes in je oren fluistert,
wie wil daar niet slapen gaan?

-Mies Bouhuys-

(merci Moeke Veerle)

Geniet nog van een fijne zondag avond!
Liefs Els

6 opmerkingen:

  1. Leuk voor Tony een vriendin met kerst,mooie dingenallemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk berichtje weer, mee genieten met jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat Tony een vriendinnetje erbij heeft in de wei. Dat doet goed.
    En een heerlijke zondag, dat is genieten!
    Ook ik vind het altijd zo leuk om bij iedereen de kerstbomen zien te staan en al hun versieringen.

    Liefs Debby

    Ps. doe je mee aan kerstbomen verzamelen? Zet ik alle kerstbomen van bloglezers op mijn blog op 20 december. Het wordt vast een leuke verzameling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig dat van den Tony, onze kleine zus heeft sinds een paar weken namelijk een pony en die wordt door haar grote broers ook altijd den Tony genoemd al heet hij eigenlijk zo niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik kreeg jouw mooie zelfgemaakte verjaardagskaart en kerstkaart. Hoe lief!! Dankjewel, ik vind ze enig!! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh super, hij heeft een vriendinnetje gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!