zondag 12 januari 2014

De Wolkenclub

Wolken en ik die niet kan kiezen...

'Kiezen is verliezen' en daarom koos ik niet. Ik laat jullie alle geweldige wolken enzo zien die we vanochtend geserveerd kregen. Speciaal voor de madammen (en mijnheren, poezen en honden,...) van de Wolkenclub!














Ze zeggen ook dat 'overdaad schaadt'...waarvoor mijn excuses ;)
Voor mij is dit zen voor mijn ogen, voedsel voor mijn ziel en energie voor mijn lichaam...
Genieten...van de zon op 'zon'dag :) Zo moet dat hé.

Stel nooit uit tot morgen wat je
vandaag prettig vindt.

-Josh Billing-

Maak er nog een fijne zondag van en een nog fijnere nieuwe week!
Liefs Els

13 opmerkingen:

  1. Het was nogal es schoon hé vandaag, we hebben ook genoten, alleen fototoestel vergeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooie foto's. Word ik blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is geen overdaad hoor, dit is genieten!!
    Dankjewel voor dit feest voor de ogen :-), liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke zondag zo te zien op de mooie foto's.
    Prachtig die wolkentjes die zo uitwaaien!

    Fijne zondagavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!!
    Ben zelf ook gek op mooie luchten.

    De foto met de boom heel dik op de voorgrond is leuk.
    En ik zie dat jij vandaag ook het "OXO"-patroon in de lucht had (foto 4) Bij ons waren er heel veel vierkantjes heel parallel naast elkaar. Alsof het daar voor ons was ingetekend.
    En gisterenavond zaten er allemaal gouden randjes rond de wolken, ik was onderweg met de auto en genoot .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag was gewoon Genieten met een hoofdletter en dat laat je ons zien door middel van je foto's.
    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. olala, prachtig, en van de natuur kan je nooit genoeg hebben hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig. Alsof ik buiten loop! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absoluut onmogelijk om te kiezen!! :-) Allemaal even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaaw, dat is echt prachtig !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!