vrijdag 28 maart 2014

Fijn weekend!

Dierlijk gelukkig

Voor maar 1.79 euro :) Leve AH! En leve de Gouden Boekjes.

De hond van Jeanne.
Lieve Jeanne, bedankt voor je lieve woorden, je fijne foto en je hartverwarmende extra's die zeker van pas gaan komen. Ik vind je lief!

Wat word ik toch verwend door jullie allemaal! Ik zie jullie allemaal heel graag!
Dikke knuffels en een geweldig weekend gewenst!!!

Deel je brood en het smaakt beter,
deel je geluk en het wordt groter.

-Phil Bosmans-

Liefs
Els

8 opmerkingen:

  1. Mooie poezekom!

    Superprettig weekend voor jou ook,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn zonnig weekend! De gouden boekjes spulletjes zijn idd zoooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van het zonneke! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, ik ga denk ik ook nog zwichten voor die kommetjes....
    Heel fijn zonnig weekend lieve Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kommetje een plezier om uit te eten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fijn en zonnig weekend toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Els en ik kom hier ook graag! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh to cute <3 ennuh een heel fijn weekend...uhm fijne zondag ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!