zondag 27 april 2014

Gezellige zondag

Beestjes, bomen en babbelen...

Zalige zen zondag, again...
Mijn ideale zondag: wandelen in mooie natuur, een ijske eten en ondertussen lekker tetteren.

Geniet maar even mee:


Een dikke mus?



Zwaluw, denk ik.



De baby fuutjes zijn er, lief he!



Genieten he!?
Zo veel moois rondom ons. Ik word daar gelukkig en rustig van. En dankbaar bovendien.
Ook heel dankbaar tov Marina, merci voor de overdaad aan moois!!!

Straks nog een potje scrabble en ik ben weer klaar voor een nieuwe week!
Maak er een geweldige van!

Het allerbelangrijkste is om erachter te komen
wat het allerbelangrijkste is.
-Shunryu Suzuki-

Liefs
Els

9 opmerkingen:

  1. Een perfecte zondag! Dat getuigen de foto's!
    Ik wens je een even perfecte week met veel tetteren en veel ijsjes!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke natuurfoto's weer. Hier heeft het bijna de hele zondag geregent. Tja de plantjes moeten ook groeien. Maar na gister was het wel ff wennen.
    Nog veel succes met je potje scrabbel vanavond. Dat de beste mogen winnen

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geluk zit dichtbij, goed gezelschap en mooie natuur!
    Vaak beseffen we niet half hoe mooi het hier is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het mogen meegenieten. En het babyfuutje vind ik echt geweldig!
    Fijne week en bedankt voor de wijze woorden in de laatste regels van jouw blogberichtje.
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op de gezellige zondag had ik de computer niet aan.....dus geniet ik op de maandag van je foto's. Wat lief die kleine fut. Bij ons is het een uurtje droog geweest en verder toch best veel regen gehad van mot tot hard. Maar maakte de zondag niet minder prettig.

    Fijne week!
    Lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke foto's! Zit je toevallig ook op ruzzle??? Soort scrabble....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat is het toch mooi in België. Ik heb eigenlijk een hekel aan het land, we rijden hier vaak met caravan doorheen en dat is niet altijd prettig. Maar die leuke,lieve,creatieve mensen die er wonen maken het weer goed. En dan al die leuke blogs, bedankt voor het laten meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!! Echt lente en een beetje zomer.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!