dinsdag 15 april 2014

Happy and grateful

Oh wat een fijne dankbare dinsdag again!

Ik ben zo dankbaar voor het geweldig, ontroerende privéconcert dat ik al 2 weken na elkaar kreeg:




van, naar ik denk, hetzelfde roodborstje! Wat een zanger! Van dichtbij zie je gewoon het hele bortskastje trillen van de inspanning: mooi!!
Merci lief vogeltje!!!! Tot volgende week?

Ik ben ook dankbaar voor de reactie op deze Geluksvis:


De mevrouw die deze vis vond was op zoek naar mooie locaties voor haar trouwfoto's, omdat ze komende zaterdag in het huwelijksbootje stapt! Geweldig he! Samen met haar denk ik dat dat huwelijk geweldig gaat worden :)

En heel dankbaar ben ik ook voor dit:



Ik won namelijk een dottie angel give away op mijn verjaardag!! En vandaag zat dit in mijn brievenbus, 'all the way from the Mossy shed'! Thanks a lot Tif!! You made my day :)

Dankbaar in het kwadraat, again :)
Fijn fijn fijn!
Marloes, merci voor je initiatief, het blijft geweldig fijn!

Een glimlach is als zwaartekracht;
hij trekt dingen naar je toe.

-Mark Amend-

Veel liefs,
van een glimlachende,
Els

6 opmerkingen:

  1. Oh els wat een mooie foto s ,ben ook verliefd op her roodborstje altijd zo mooi en prachtig zingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de 3de keer nog eens een reactie geven. Iets gaat er niet goed en maak er blijkbaar een zooitje van;-)

    Wat ik dus al bij eerdere pogingen geprobeerd heb....komt die nog een keer

    Wat een mooie foto's van het roodborstje daar ga je de komende tijd nog meer van genieten. Echt mooi!
    Wat leuk dat je visje gevonden is met een reactie erop. Echt top!
    Een prachtige give-away gewonnen.
    Dit is een volop dankbare dinsdag

    Fijne avond.
    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldig dat je visje gevonden is! Mooie foto's van het roodborstje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk hè, die concerten zo in de vrije natuur. Ik geniet er echt van als ik 's morgens wakker word en dan al weer van alles hoor fluiten.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!