zondag 20 juli 2014

Kunstig voedsel voor de ziel

Inspiratie in overvloed

Vandaag weer onze jaarlijkse portie Watou opgesnoven. En net als vorige jaren was het weer de moeite!
Het Kunstenfestival loopt nog tot 31/08 dus je hebt nog tijd genoeg om eens te gaan...Met als thema: 'Over klein geluk in tijden van overvloed'. Dat is toch echt iets voor 'ons blogmadammen'!? Je wandelt er rond van locatie naar locatie, op eigen tempo. En nadien ga je een lekker ijsje eten op een terrasje, een zalige zondag noemen ze dat :)

Het is er mooi en spannend (ladders) en kleurrijk (vogels) en groen (mos) en vol mooie woorden (Bart Moeyaert), bijvoorbeeld he. Er is meer dan genoeg en voor ieder wat wils.
Kijk maar even mee naar een paar dingen:

Jezus kreeg een Geluskvis

Wil ik echt in huis, als we ooit eens groot gaan wonen.

Geweldige muziekinstallatie, had zin om mij er in te nestelen...

Leonard Cohen was ook een dichter.

Op miljoenen letters lopen, speciaal!

Je hebt er ook weidse vergezichten.

En veel beestjes.

Echt iets voor mij, van Cohen.

Mos op zijn mooist, een idee voor ons koerke ?

Je mag een snoepje nemen!

Ik hoor het hem voorlezen in mijn hoofd, zo mooi die stem!

Voor de Wolkenclub!

En nog meer wolken!

In de kerk.

Kleurrijke duiven alom.
Mooi he!!! Voedsel voor ogen, benen, ziel en het hart. Merci mensen van het Kunstenfestival. Ook merci aan de Weergoden, om de regen wat in te houden tijdens onze wandeling ;)

En dan nu het echt belangrijke nieuws...mijnheer de gerechtsdeurwaarder koos Katrien en Brigitte! Proficiat dames! Tot binnenkort in jullie brievenbus!!!

Nog een fijne zondag en voor zij die niet moeten werken: geniet van jullie vrije (feest-) dag morgen!

Liefs
Els

12 opmerkingen:

  1. Hurray!
    Wat fijn, ik krijg een cadeautje (ook proficiat aan Katrien)
    Bedankt mijnheer de gerechtsdeurwaarder.

    Watou hebben we ook al verschillende keren gedaan. Echt de moeite.

    Zo te zien zijn er weer veel opwijkingen waarvan de mosvrouw de mooiste is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien aan je foto's is het ook dit jaar weer een bezoekje waard !!
    Dat snoepjestapijt, zijn dat die muntjes van vroeger, die met het blauwe cellofaanpapierke ? (Kan met alle goeie wil van de wereld niet meer op de naam komen, nochtans heb ik er tonnen van gegeten als kind...)
    En ik zie ook een ezelke ;-)))
    Nog een fijn verlengd, en intussen ook verfrist weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh !!! die wolken in die kamer ! schoon allemaal toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk zou er zin in krijgen ,mooie foto s gemaakt,lieve groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zit ik eerst ontspannen te genieten van je verslag,
    de mooie gedichten,
    de kleurrijke duifjes
    veer ik ineens op omdat mijn naam daar staat!
    Verrast...wat leuk, kijk uit naar je post.
    Dank je wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een bijzonder kunstig dagje was dat! En wat fijn dat je uitslag goed is lieverd, daar ben ik blij om :D. Heel veel dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er geweldig uit allemaal, je hebt er fijn van genoten zo te zien en horen. Die wolken... super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn kunst, kijk en doe dag zeg. Dat is Genieten op een hoger niveau.
    Las ook in je vorige blogbericht dat de uitslag goed was. Wat een opluchting en een feestje waard.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat ziet er ook echt de moeite uit! Die spreuk van Cohen is prachtig. Mooie foto's, je hebt me goesting doen krijgen om ook nog te gaan. Nu even opzoeken waar Watou juist ligt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je ziet en voelt dat je hier echt van hebt genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, de moeite. Staat genoteerd. Hopelijk geraken we er nog deze zomer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!