vrijdag 11 juli 2014

Om te gaan janken...

....nee hoor, gene paniek ;)

De tranen was maar efkes, ik lach al weer. Mede door de lieve post van Susan. En mede door mijn favoriete bos.
Maar alla, ik zal maar bij het begin beginnen...
Gisteren mocht ik eindelijkkkkkk bellen voor de uitslag van mijn borst onderzoek, heel de dag wat zenuwachtig (al 10 dagen eigenlijk) en toen was het 19 uur en mocht ik bellen. Kreeg ik de secretaresse aan de lijn die zei dat mevrouw met vakantie is!!!!
Pfffffffff...nog een week wachten.
Wat een domper.

Tranen, even.
Boos, even.

Op mijzelf even (waarom had ik niet gevraagd of ze misschien in het kort met vakantie ging).
Nog even op mijzelf (waarom heb ik braaf 10 dagen gewacht met bellen, terwijl ze in het ziekenhuis zeiden: bel morgen maar al).

Maar ja, ik kan niet in mensen hun agenda kijken én ik ben braaf, als de dokter zegt 10 dagen is het 10 dagen....

Ik wacht nu al zo lang dus die week langer overleef ik ook wel.

Toch wel even slikken. En dan denken, wat kan er helpen? Sloten alcohol ;)
Nee, die optie kozen we niet. Wel een dikke knuffel en naar ons favoriete bos. Werkt altijd en is iets gezonder dan de andere optie ;)

Schitterend weer was het niet maar de natuur is altijd mooi he:


Geluksvis gehangen, brengt mij misschien ook geluk;)




Het is niet alleen jammer voor mij, dat langer moeten wachten, maar ook voor jullie! Want ik had iets gemaakt voor een give-away, om de uitslag te vieren, maar dat zal dus ook even moeten wachten.
Ahja he, eerlijk is eerlijk :)

Maak er allemaal een geweldig weekend van, met hopelijk wat meer zon en minder regen!

Dare to dream
dare to grow
dare to be.
-Marlies Dekkers-

Liefs Els

18 opmerkingen:

  1. volgens mij, moest het echt slecht zijn, dan contacteren die u zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vee heeft gelijk. Dat was ook mijn eerste gedacht. Positieve wending geven die vakantiedrang van de arts. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat de tranen er even door kwamen kan ik heel goed begrijpen.Ik duim met je mee voor een goede uitslag maar zoals andere al schreven:indien het slecht nieuws was had je het waarschijnlijk al gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze ervaring is dat als het niet goed is, het héél snel kan gaan, maar een mens wil het toch héél graag bevestigd, je wil zekerheid, dus ik snap je frustratie. gelukkig is er Karel en HET BOS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sluit me helemaal bij Vee aan! Maar zeg die leven daar ook niet echt met hun patiënten mee! Kunde toch zo voorstellen dat iemand ongerust is en dan gaan die doodleuk op vakantie zonder even zelf te bellen? Ik zou woest zijn! Maar ja dat helpt dat toch weer niks... Gelukkig was het bos er!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat vervelend zeg! ja..ik nsap je tranen en boosheid maar wat goed dat je het een andere wending hebt gegeven Els! Je bent mooi met de stroom meegegaan. Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch een goede methoden om met tegenslag om te gaan. Knap vind ik dat! Ik wens je een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dacht ook meteen: geen nieuws is goed nieuws, als het slecht is bellen ze zelf eerder. Maar ik kan me goed voorstellen dat de tranen even heel hoog zaten. Gelukkig kon het bos je snel troosten, evenals manlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou zeg, wat raar dat je de uitslag dan niet van een vervanger te horen krijgt?

    Niet boos zijn op jezelf zijn hoor omdat je niet hebt gevraagd of zij op vakantie ging, ben jij mal!

    Tranen van spanning en teleurstelling.
    Begrijpelijk pffff..

    Gelukkig zochten jullie de natuur op in plaats van de fles :-)


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wachten is nooit plezierig, dus veel moed nog met wachten en ik duim voor een goede afloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o wat vervelend dat je nu nog langer moet wachten!! Ik vind het echt niet netjes hoor. Zo iemand weet toch van tevoren ook wel wanneer die op vakantie gaat! Jij moet daar niet om hoeven te vragen! Misschien een stukje chocolade ipv aan de alchohol? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh els wat vervelend allemaal maar als het niet goed was hadden ze je toch gebeld denk ik dan,liefs oma marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat rot zeg dat je nu nog langer moet wachten, grr.....! Maar als het slecht nieuws was, had je het vast al gehoord. Geniet van de buitenlucht om je zorgen even opzij te zetten. We denken aan je! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he wat ontzettend suf voor je! nog een week spanning. Hou nog even vol, nog even en dan mag je vast opgelucht ademhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dat toch balen, je telt en kijkt er naar uit. En dan zo een dooddoener. Vakantie bah. Komende week maar veel leuke dingen gaan doen gemixt met af en toe een lekker stukje chocolade. Dan vliegt de tijd om

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je troost kon vinden bij moeder natuur ... en ik denk het ook... als het slecht nieuws zou zijn, wist je het al! Maar mijn duimen blijven omhoog!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh lieverd dat is balen hè dat je nog langer moet wachten en in onzekerheid zitten. Ik moet ook eerlijk wel wat lachen als jij nu verteld dat je eigenlijk de dag erna ook al had kunnen bellen maar braaf 10 dagen gewacht hebt, ja soms zijn we gewoon veel te braaf en moeten we ze gewoon gek maken. Alleh lieverd ik geloof dat ik nog lekker mijn bed in stap...ben van half vijf wakker grrr. Het weer is toch niet uitnodigend ;) en slaap kan ik nog wel gebruiken. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!