dinsdag 12 augustus 2014

Dank dank dank...

....again zo veel moois in mijn brievenbus!

Van Jeanne kreeg ik Chinese uitjes (die zitten al in de grond nu) en een hele mooie kaart!
Mijn moestuin is weer wat rijker!





En van 'Katrien' kreeg ik dit zakje! Zo schooooon! Ik was er al zot van op haar blog en toen lag het plots in mijn brievenbus, fijn!!!! Koeien :)

Dikke merci aan beide geweldige dames!!! Niet enkel voor hun fijne post, vooral voor hun fijne 'aanwezigheid vanop afstand' in mijn leven. Je hoeft elkaar niet te zien om elkaar te begrijpen, mooi is dat!
Ik ben jullie beide heel dankbaar voor alles! Hoe mooi op Dankbare DinsDag!

Het grootste wat de mens is gegeven,
is dat het in zijn macht ligt grenzeloos lief te hebben.
-Theodoor Storm-

Veel liefs en nog veel kleine dankbaarheidjes gewenst!
Els


6 opmerkingen:

  1. Ha echt een dinsdag om dankbaar te zijn! Toffe post en een schattige kaart met een tekst om te onthouden! Fijne dinsdag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij verstaat de kunst van het ontvangen, dat maakt het geven voor mij zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk!! Op afstand kun je veel meer voor elkaar betekenen dan menig mens verwacht. Dat is het mooie van vriendschap en de openheid van de mensen...

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!