dinsdag 24 februari 2015

Met open ogen

Dankbaar ben ik voor:


De streepjes blauw tussen het grijs.
Die streepjes bestaan in wolken- maar ook in mensenvorm, in boekenvorm en dierenvorm. In plantenvorm en in muziekvorm...

Ik ben blij dat ze er zijn en dat ik ze nog steeds kan zien.


Ik zie kleine lichtpuntjes, soms kost het me veel moeite maar ik zie ze wel.
Dankbaar voor deze kleine #dingendiefijnzijn!

Enthousiasme is belangrijker dan welke
professionele vaardigheid ook.
-Edward Appleton-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag lieverds!
Els

10 opmerkingen:

  1. Zolang je de kleine lichtpuntjes maar blijft zien! Dan kun je er ook 1 zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je veel blauwe streepjes, in al hun verschijningsvormen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En die streepjes blauw zullen alleen maar breder worden, als je er goed naar kijkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap hoor Els! Hartstikke goed dat je daar toch nog voor openstaat...
    Dikke knuffel, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe meer blauw hoe beter , Els. En het zal echt wel meer worden, maar het zal nog even duren.
    Veel liefs,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wijze woorden van
    een wijze (een ook zeer enthousiaste) vrouw!
    Prettige fijne woensdag morgen,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. When it rains look for rainbows, when it's dark look for stars. Deze spreuk zag ik van het weekend op het toilet van onze vrienden en vond het zo'n mooie spreuk. Oh mis mijn oude toilet waar ik ook op ooghoogte dit soort spreuken had ophangen...what one fears, one kills...was er eentje van.
    Maar lieverd fijn dat je toch nog de lichtpuntjes kunt zien en ze kunt benoemen. Komt helemaal goed met jou. Vertrouw er maar op dat iedere verandering voor je hoogste goed is en dat je achteraf kunt terugkijken en blij kunt zijn met wat op je pad is gekomen en wat het je allemaal gebracht heeft.
    Weet je dat is een kunst om zo te kunnen kijken en jij bezit die kunst! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lichtpuntjes zijn er altijd! Alleen moet je soms een beetje zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat er veel lichtpuntjes op je pad mogen zijn! Dikke knuffel, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!