dinsdag 10 maart 2015

Give Away time!

Dankbaar zijn geeft zin in een give-away...

Omdat jullie mij zo geweldig goed steunen ivm mijn ontslag ben ik jullie enorm dankbaar!
Dus toen ik vrijdag in de kringwinkel onderstaande zag liggen dacht ik meteen aan jullie:


Geweldig mooi en lief he!? Het was liefde op het eerste gezicht. Maar beloofd is beloofd, het is voor een van jullie. Ik heb al gezien wat voor moois jullie daar van kunnen maken dus dat komt helemaal goed.

Wat moet je doen: mij volgen en in een reactie laten weten wat voor jullie het ultieme lente-gevoel- liedje is.
Roep maar het eerste wat in jullie opkomt (is meestal het beste idee), morgen mag je iets anders denken ik ga het niet controleren ;)
Het mag oud of nieuw zijn, maakt niet uit.
Wat geeft jullie de kriebels in de buik en de zwiebers in de benen?
Wat laat jullie hart zingen en jullie hoofd bruisen?

Ik hoor het graag! Muziek is een medicijn.

Deelnemen kan tot en met zaterdag, zondag kiest Mijnheer De Gerechtsdeurwaarder een winnaar!


Wie een lamp aansteekt voor een ander,
verlicht daarmee zijn eigen pad.
-Nichiren Daishonin-

Laat jullie gaan...
Nog een fijne Dankbare DinsDag,
liefs Els

11 opmerkingen:

  1. O wat lief, zowel je give-away als het feit dat je deze met ons wil delen! Uhm lentegevoel... Het eerste wat in me op komt is: Everywhere you go you always take the weather with you (als dat de titel is) van Crowded House. O ja, en U2's Beautiful day. Pharell's Happy doet het ook heel goed en waar Sophie helemaal wild van is is Calvin Harris' Summer, met name het dance gedeelte. Hmmm, en Nielsson met sexy als ik dans. En Wildstylez Feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer. En.... Oei... da's meer als 1. Hier staat dan ook altijd muziek aan, zowel thuis als in de auto. Muziek is wat mij betreft een gevoel, ieder nummer heeft herinneringen en je kunt zo veel halen uit muziek: vreugde, energie, blijdschap. Dansen in de kamer met Sophie, in de auto samen klappen en dansen, heerlijk! Maar ook een nummer wat je helpt door een moeilijkere tijd. Ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw ultieme nummer! Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cloudbusting van Kate Bush ! Eentje uit de goeie oude tijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even de proef op de som genomen, laptop aan en ja, wij dames zijn er hier uit: Calvin Harris met Summer! Dansen, swingen en helemaal happy!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En mag ik nog een kleine toevoeging doen? Loreen met Euphoria. Marco is daar helemaal weg van, we hebben het zelfs als muziek gekozen tijdens onze trouwceremonie. Dus dat is een goede tweede!

      Verwijderen
  4. 'Cheerleader' van OMI en dan in de Felix Jaehn mix!
    Waarbij 'cheerleader' door mij uit volle borst vervangen wordt door 'teddybear' hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You and me van Milow is het eerste dat me te binnen schiet. Ik vind milow sowieso heel goed! En het kleedje is helemaal pipowagen- proof :) leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carwash van Rose Royce vind ik een super liedje!
    Van dit soort muziek kan ik niet stil blijven zitten en begint mijn lijf te swingen.
    En natuurlijk is je kleedje een mooitje!
    Ik heb ook een give away lopen en ik heb ook wat voor Belgjes ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://youtu.be/wsuPVPakWjI
    Als het goed is gegaan, krijg je via bovenstaand linkje mijn lentetopper: het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente. Een oud, beetje flauw, maar supervrolijk liedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet niet of je het kent maar is een mooi ,maar ook een beetje gek liedje van Toon Hermans ,het heet "lente me" ,zie you tube ,die stem de man ontroerd me altijd ,
    Liefs Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lente? Muziek? Dat is voor mij "merelgezang"! Telt dat mee als liedje???

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, wat bedenk jij een leuke voorwaarde! Het eerste dat in me opkomt is Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente van Peter de Koning, maar daar krijg ik geen vlinders van in mijn buik of zwierbenen. Je wordt er wel vrolijk van. Eigenlijk ben ik het met Kris eens, merelgezang op het moment dat de dag aanbreekt, ultiem lente gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!