dinsdag 28 juli 2015

Welkom Elin

Dankbaar

Vorige week belde de postbode aan, hij bracht me een mooie groene doos. En wat zat er in die doos?


Knap he! Een echte Haakjuffie pop. Zij is enorm getalenteerd én heel lief. Kijk maar eens op haar poppenblog!
Jammer genoeg is ze ook al heel lang ziek, maar ondanks het ziek zijn is zij een enorm positieve, Heppie Madam. En dat kan je hier zien.

Ik ben haar enorm dankbaar voor het vele moois dat ik in de loop der jaren al van haar mocht ontvangen.
Nu ben ik vooral verliefd op Elin :)



Vol mooie, schattige details. Alles even mooi en perfect afgewerkt. Echt indrukwekkend!
En Elin kwam niet alleen, ze had nog een hele doos bij zich:


Wolletjes voor mijn Geluksvissen! Ik kan wel er wel even tegen nu :)


Tussen haakjes, de teller staat al op 290 gehangen Geluksvissen!

Dikke, dikke merci lieve Haakjuffie!
Voor al je moois, je liefs, je steun en het geweldige voorbeeld dat je bent!
Dikke kus!

Als iemand zegt 'dat is onmogelijk',
dan weet je wat je te doen staat.
-John Cage-

En jullie ook allemaal een dikke kus en nog een fijne Dankbare DinsDag,
liefs Els





15 opmerkingen:

  1. Ja haar poppen zijn prachtig je bent een bofkont ze krijgt een mooi plekkie bij jouw veel plezier met elin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van haakjuffie! Ze maakt inderdaad de mooiste dingen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief ! Ik maakte afgelopen jaar voor mijn kinderen ook zo ' n pop. Leuk , maar intens werkje . Ik ga ze nog op mijn blog zetten . Ik ben al gaan kijken bij haakjuffie en heppie . Ik ga zeker nog eens op haar blog kijken .liefs ☆ Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elin is er eentje om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben blij dat Elin goed is aangekomen, ze is echt met veel liefde gemaakt dat zie je.
    Groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, een echte 'Haakjuffie'!
    Die is bij jou in goede handen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die lieve haakjuffie toch en oh zo kun je lekker nog meer geluksvissen maken. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!