dinsdag 8 september 2015

Letterfretter

Dank

Vandaag ben ik dankbaar voor de geweldige boeken die afgelopen weken op mijn pad kwamen:




Stuk voor stuk parels. Een lach en een traan. Personages die onder je huid kruipen en een plaatsje in je hart verwerven.

Dank aan de schrijvers, de uitgevers en vooral dank aan de bib!
Mijn leeshonger is niet te betalen. Dus meestal lees ik eerst iets uit de bib en als ik verliefd word koop ik het. Ik vraag voor elke verjaardag boekenbonnen en heb steevast een lang verlanglijstje klaarliggen. Nu ook. En ik verjaar pas in april ;)






Boeken hebben me gemaakt tot wie ik ben. Werelden gingen voor mij open en ik groeide vanbinnen.
Waarvoor dank.


Bloemen van Karel voor mij, geef ik vandaag virtueel aan alle boeken-mensen!
Lees en heb lief!

Niemand kan je iets onthullen dat niet reeds
sluimert in de dageraad van je kennis.
-Kahlil Gibran-

Nog een fijne dankbare dinsdag!
Liefs Els

12 opmerkingen:

  1. Lezen!! Heerlijk ik hou er ook zo van. Even helemaal van de wereld in een boek...
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van lezen maar doe het te weinig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh! ik heb laatst het boek 'oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het haar spijt' gelezen. Dat is van dezelfde schrijver als 'een man die ove heet'. Ik vond het een fantastisch boek en heb nu dus het boek van Ove op mijn verlanglijst staan! Jouw enthousiasme beloofd veel goeds! (en kan je het boek van 'oma heeft...' echt aanraden!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lezen is fijn ben nu bezig in Wild van Cheryl Strayed zal jou ook aanspreken schat ik zo in ;)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lees en deel! (heerlijk boeken ik kan ook niet zonder en zou ze inderdaad ook niet allemaal kunnen kopen, laat staan opbergen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op mijn leestafel: In praise of slow van Carl Honoré, Thrive van Arianna Hiffington en balans van Goedele Leyssen. Ik lees ze allemaal tegelijk. Het is wat zwaardere kost en als ik wat vast zit in de ene, lees ik wat verder in de andere ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe mooi is het als je jezelf de rust en de ruimte gunt om te lezen. Mijn stapel groeit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe mooi is het als je jezelf de rust en de ruimte gunt om te lezen. Mijn stapel groeit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken de boeken niet. Ik lees meestal boeken voor jong volwassenen en zelfs kinderboeken. Ik ben nu bezig in de serie De Grijze Jager. Super!!
    Dus, we zijn allebei in April jarig!! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!