dinsdag 20 september 2016

Dankbaar

Dankbare dinsdag!

Goedemorgen, vandaag ben ik dankbaar voor zo veel:
-ik lig niet in bed zoals vorige week
-ik kan/mag gaan werken
-ik ben quasi jeukvrij
-de vlekken beginnen te vervagen
-...
ik ben dus al veel beter! Ok, er zijn nog vlekken en soms wat jeuk en ik heb nog wat buikpijn en ben nog wat slapjes...
Maar ik ben al zo veel beter dan vorige week dus zeg ik uit volle borst: hoera!!!

Daarnaast ben ik het meisje op de rommelmarkt nog dankbaar omdat ze mij dit verkocht (voor maar 5 euro):

#nevergrowup
Happy me :)


Maak er iets moois van deze week lieverds!

In het licht blijkt het monster vaak
de schaduw van een vlinder.
-?-

Liefs Els

13 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische vondst <3
    En wat heerlijk voor je dat het steeds beter gaat, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed nieuws dus! Jij ook een fijne week!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke dag is dit toch de ddd er is zoveel om blij en dankbaar voor te zijn hoop dat je snel verder op knapt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn de betere berichten. Gauw weer helemaal topfit worden! En dan ook nog in zo'n prachtige sprookjeswereld belanden. Dat is een fijne pleister op de wonde. Fijne week 😙

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne dinsdag... en gelukkig ben je bijna helemaal beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yez wat een fijne dankbare berichten Els...
    Ik lees dankbaar verder in het geweldige boek over Britt en heb zelfs de besteklade in de woonkeuken al heringedeeld whahaha moet niet gekker worden
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wordt vast een fijne week Els.
    Vrolijk ding op de kop getikt.

    Beterschap verder en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was een paar weken offline en lees nu bij. Blij dat je alweer aan de beterhand bent! Word maar snel terug helemaal fit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was lang niet bij je op 'blogvisite'. En ik heb het gemist, bedenk ik me nu. Fijn dat het weer beter met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je je beter voelt! Dat is zeker iets om dankbaar voor te zijn. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het weer een stuk beter gaat!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!