zondag 4 december 2016

Dank u Sinterklaasje

Gelukt!

Woehoe, het is gelukt! Ik ben een jaar lang braaf (genoeg) geweest om de Sint naar hier te lokken, oef :)
Ik deed ook wel mijn best gisteren. Ik zette niet enkel mijn schoen maar kleurde ook een mooie kleurplaat van Fiep Westendorp in én zette een hapje en een drankje klaar. In bed brulde ik nog mijn ganse repertoire van Sinterklaasliedjes (sorry buren) en dat heeft dus resultaat gehad! #dingendiefijnzijn :)


Karel heeft de Sint zelfs nog gezien, spijtig genoeg heeft hij hem laten weggaan voor ik uit mijn bed was :(
Nu zit ik hier licht misselijk achter mijn computer: iets te veel mokses, mariakes (die tegenwoordig voeten zijn) en chocopopkes gegeten :)

En de bundel verkoop is al dik over de helft, woehoe!!


Wanneer ons één ding ontbreekt, mag dat ons er
niet van weerhouden met volle teugen
te genieten van al het andere.
-Jane Austen-

Nog een zalige zondag lieverds,
Els


11 opmerkingen:

  1. Ja, jij was zeker lief. Fijn dat de Sint dat ook gezien heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie woorden van Jane Austin. Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, een heerlijk avondje :-)
    En ja, mooi, die woorden van Jane Austen.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, dat had ik wel willen zien en horen, jouw Sint repertoire :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te zien (en voor de buren te horen ;-)) heb jij flink je best gedaan. Dik verdient! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahahaaaaa! Zou Sint jou zoveel lekkers gegeven hebben om je de mond te snoeren?? Hihihihi :-))))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmm, lekker!Geniet ervan - of is het ondertussen al op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als de sint aan jouw deur voorbij zou lopen zou ik spontaan niet meer in hem geloven ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!