donderdag 26 januari 2017

Gedichtendag

Madammen en gedichten en gedachten en...

Gedichtendag, een mooie feestdag!


Zeker nu ik zelf een bundel uit heb. Nog steeds te koop, derde druk komt er aan!
Wie poëzietips wil, kijk even bij vorige week .
Vandaag doen we aan #pussypower.

Wat ik wil, voor mijn bundel is:
dat jullie
hem kopen
gedichten delen
reclame maken
hem kado geven,
ik wil dat zo veel mogelijk mensen op de hoogte zijn van mijn baby
en daar heb ik jullie voor nodig.
Dus bij deze: willen jullie mij helpen bovenstaande te realiseren?

Want alleen is maar alleen en samen staan we sterk, dat dacht ik naar aanleiding van de Womensmarch.

Dus... Jullie helpen mij, ik help jullie!
Heb je iets dat je gemaakt hebt en wilt verkopen, wil je aandacht voor iets, zoek je hulp, zoek je iets, heb je iets te delen,...
Stuur me dan een mailtje of reageer hieronder. Vertel wie of wat en waarom, voeg een link toe en ik bekijk jouw item.
Volgende week deel ik hier dan 10 links opdat jullie ook meer aandacht verdienen! Wat denk je, fijn hé!?
Als er kei veel meer voorstellen komen dan maken we er misschien een terugkerend onderwerp van.

Laat jullie opwijkende onderwerpen maar komen!
Want samen staan we sterk!
#girlpower


Als alles tot rust
kon komen
door het exact
verplaatsen van
lucht
dan deed ik dat
consequent
en vol overgave.
-Els-

Liefs en nog een fijne Gedichtendag,
Els



14 opmerkingen:

  1. gekocht check, cadeau gegeven check,... nu nog reclame maken. Hoe?
    Ik moet zeggen, ik heb getwijfeld voor het raamgedicht op mijn blog vandaag, maar het is toch Toon Hermans geworden...
    Mogen we zomaar je gedichten delen?
    Fijne gedichtendag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent een geweldig schatje! Bedankt voor alles! En eentje delen, met bronvermelding, is niet erg, is zelfs tof! Zo lang het maar niet de hele bundel is, want die moeten ze dan nog willen kopen ;)

      Verwijderen
    2. Ik ga er eens over nadenken, om op een mooie toepasselijke manier een gedicht van je te delen.
      Trouwens, zou het een idee zijn om je bundel te proberen verkopen bij blurb.com/nl ?

      Verwijderen
  2. Reclame voor je bundel volgt nog, dat is beloofd! Eerst even een gedicht van jou met mooie kalligrafische streken op papier zetten... en dan toon ik het resultaat op mijn blog. Hopelijk vinden er op die manier nog mensen de weg naar jouw bundel.
    Het gedicht dat je hierboven hebt gezet, is een van mijn favorietjes!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er 2 kado gegeven....
    En ik maakte vorige week op mijn ganzert blog reclame voor de leesclub
    Ik kijk nu uit naar mijn eigen boek als ik bevallen ben van mijn boek mag jij delen :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci! En ja, dan stuur je me maar een link om te delen! Doe ik graag!

      Verwijderen
  4. Zal ik hem voor onbepaalde tijd rechts op mijn blog plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op gedichtendag lag je bundel in de brievenbus, perfect! En zo'n knappe bundel, X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eje bent een waar talent hoor els,zo heerlijk creatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga je even mailen, want ik ben eigenlijk heel benieuwd naar je bundel. Hier is huis is ook een schrijver, Ruben zou ook graag zien dat zijn boek "Cantor" door meer mensen gelezen wordt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heb je een mailtje gestuurd om ereentje te bestellen, ben echt benieuwd
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!