zondag 8 januari 2017

Reminder

Note to self:

Boswandelen maakt happy, soldenwandelen niet!


Maar ja, ne mens moet kleren dragen. Zeker als het zo koud is ;)

Ik zal blij zijn als ook deze week voorbij is. Even gedaan met feestdagen en 'bakkers-dagen' zoals Driekoningen en Verloren maandag (extra dagen werken).
Meer tijd om te wandelen in het groen en gewoon mijn eigen ding te doen.
Wat dan weer kan leiden tot meer dingen voor De Winkel Van Els, wie weet...

Soms win je en soms leer je...
-John Maxwell-

Nog een fijne zondag lieverds,
Els


5 opmerkingen:

  1. Awel ja, ik vind dat ook! En toch kom ik bij lijn boswandelingen bijna geen volk tegen en als ik ga winkelen heel veel. Raar iets hé, de mens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee help...geen soldenwinkelen voor mij. Dat vind ik echt vreselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar je hebt wel coole Dr Martens aan! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na het soldenkopen gelijk het bos in dan 😉 (maar je bent leuk geslaagd als dit het resultaat van je koop is)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soldenwinkelen op een zaterdagnamiddag... Horror!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!