donderdag 9 februari 2017

Girlpower

Madammen helpen Madammen

Goedemorgen, hier ben ik dan met mijn hulp aan jullie. Ik ging de eerste 10 aanvragen hier met jullie delen. Jammer genoeg kreeg ik maar 1 aanvraag, en een halve :)

Maar hier gaan we:
1) Akkelien van de Breimeisjes vroeg me om even hier te kijken, bij haar man Ruben Korfmaker. Hij heeft een eigen boek uitgebracht, genaamd Cantor en dat boek ziet er geweldig uit! Zijn site trouwens ook! Allemaal een kijkje gaan nemen en dat boek kopen!

2) De halve aanvraag;) Deze komt van Esther, die binnenkort haar eigen boek uit heeft... Maar nu alvast geweldig goed bezig is met de Tuinderij Ganzert en de Proloog en nog zo veel meer. Samen met haar man Berry een topteam! Neem een kijkje op hun site of ga er eens langs.

3) Online kan je ook Nicole tegenkomen, beter bekend als alles-kunner Priepraat. En haar nomineer ik :) Nicole, die momenteel helemaal into plantjes haken is, kijk maar eens... En ze is ook geweldig lief bezig  met haar eigen versie van geluk verspreiden: zo cool!

4)... en hier zou ik graag nog een waslijst toevoegen van allerlei Madammen die meer aandacht verdienen voor de grote en kleine dingen die ze doen, voor hun geweldige blogs, hun inspiratie,...
En dat is weer typisch iets voor Madammen, ze zijn te bescheiden om zichzelf te nomineren. Dus heb ik een nieuw voorstel:
nomineer elkaar!!!
Het is bijna Valentijn, dus dé moment om iets liefs voor elkaar te doen.
Mail me jouw Madam die wat extra aandacht verdient en dan nomineer ik haar misschien (als het er 10000.... zijn, anders zeker) wel hier op mijn blog!

Geluksplant.
Laten we samen geluk verspreiden en de wereld mooier maken!
Let love rule!
#pussypower

Mensen verdienen niet alleen een tweede kans,
maar vooral ook een eerste.
-Martin Gijzemijter-

Nog een fijne opwijkende donderdag,
liefs Els

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog en wat schrijf je weer waren woorden! Heel goed idee, dat nomineren :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, grappig, topidee om dan maar te nomineren, ik ga erover nadenken; I'll be back!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontroerend. Al die bescheiden vrouwen. Of zouden ze de oproep niet gezien hebben, zoals ik?
    Er zijn allerlei vrouwen waar ik aan denk: aan schrijfster Geertrude Verweij die verhalen van alledag schrijft. Aan Mirjam van 50tinten Mirjam die zoekt naar een betere wereld, aan Emilie van Atelier Eem die prachtige illustraties maakt.
    En ook denk ik aan mezelf vandaag, omdat ik mezelf wel een beetje zielig vind met al wekenlang een kwakkelend gezin - om maar niet van de kat te spreken - en ik nu zelf op de bank hang met een keelontsteking. Terwijl ik zoveel liever mooie blogjes zou schrijven met diepe inzichten over persoonlijke ontwikkeling en spirituele groei. Omdat ik weet dat er mensen zijn die er steun aan hebben. Dus ook een beetje aandacht voor mezelf deze keer.

    Warme groet
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief dankjewel *bloos*
    Wie er extra aandacht verdiend???
    Jij
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Els, een heuse nominatie wat een eer! Dankjewel daarvoor. Op mijn beurt wil ik dan graag Het blog Ogenzalf van Ageeth nomineren. Inspirerend, warm, creatief en zoals de naam al doet vermoeden zalf voor de ogen. Echt een must see voor een fijn gevoel. X

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!