donderdag 2 maart 2017

Poëzie

Poëzie, Peter en promotie

Ik heb niet veel mannelijke volgers, maar de die die ik heb zijn goeikes. Peter is zo een goeike. Hij stuurde me deze week een geweldige link, merci Peter!
Jullie kennen mijn 'promoot-poëzie'-opwijking wel al he, Peter dus ook ;)
Dankzij hem kwam ik hier terecht: bij Het Bonusgedicht.
Wat een schoon initiatief! En wat een geweldige dichters doen er mee. Sommige ken ik al (staan zelfs in mijn boekenkast, meer dan 2 meter poëzie) maar anderen nog niet. En het tofste vind ik dat je ze ook hun gedicht kan horen voordragen. Daar ben ik dol op, voordragende dichters. -Het is weer al veel te lang geleden dat ik nog eens een avondje poëzie heb gehoord, iemand tips voor fijne uitjes?-

Dus bedankt Peter en ga allemaal lezen en luisteren zou ik zeggen.
Een momentje verstilling in deze drukke tijden doet altijd deugd.
Voor wie ook eens poëzie wil kopen, je kan mijn bundel 'Balanceren tussen angst en liefde, met geluk daar tussen in...' nog steeds kopen voor maar 5 euro, in De Winkel van Els.


Een stapeltje uit onze kast...
En, Bart Moeyaert, van ons leesclub boek, schrijft ook geweldig mooie Poëzie!


Als alles tot rust
kon komen
door het exact
verplaatsten van
lucht
dan deed ik dat
consequent
en vol overgave.
-Els-

Nog een fijne opwijkende donderdag,
liefs Els

1 opmerking:

  1. Wat een interessante site daar ga ik zeker nog eens heen! En poëzie is zo mooi. Zoveel verhaal in weinig woorden. Knap en bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!