dinsdag 3 oktober 2017

Herfst

Dankbaar

Vandaag ben ik dankbaar omdat mijn tweede favoriete seizoen nu echt is aangebroken: de herfst! (De lente blijft mijn nummer 1.)
Er valt zo veel moois te rapen en te zien: olékes!

Ik zou wel elke dag naar het bos willen gaan want het verandert zo snel allemaal.


De dagen dat ik niet naar het bos kan behelp ik mij met dit geweldige boek:


Elke maand is het hetzelfde bos-tafereel maar dan aangepast aan de maand van toepassing. Tof, mooi, boeiend én met harde pagina's dus je kan het mooi op de kast zetten! Aanrader.

''Als je valt, raap dan telkens iets op.''
-Oswald Avery-

Geniet nog van deze mooie dagen,
liefs Els

15 opmerkingen:

  1. Prachtige paddenstoelenfoto! Jammer dat de herfst vaak zo nat en koud is. Geef mij toch maar de lente en de zomer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zeg, er zijn zoooo veel mooie paddestoelen te vinden! Zou dat door de kou en regen begin september zijn? Alleszins prachtig ja, beginnende herfst in het bos. Bedankt ook voor de boekentip!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plaatje, die paddenstoelfoto! Ja, als 't zo mooi zonnig is, vind ik de herfst ook wel leuk :-)
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is zo mooi in het bos nu !! ik ga wel met je mee :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We lopen vaak parallel. Ik dacht gisteren op de fiets: 'de herfst is mijn op-een-na lievelingsseizoen.' Na de lente inderdaad. Op drie de zomer, en als hekkensluiter de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het mooi nu in de natuur Els. Genieten maar.

    Een mooi leerzaam boek laat je zien.

    Fijne herfstdag,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de herfst maar niks. Donker en somber. Dat gevoel krijg ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De herfst is mijn favoriete seizoen! Zojuist Het Bosboek besteld om helemaal in herfstsferen te komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik krijg me toch spontaan zin om naar het bos te gaan! Wat een prachtige foto en wat een leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik floreer in de warmte van de zomer. Dan kan ik pas echt ontspannen. Maar er is altijd zoveel moois. En het boek dat je laat zien lijkt mij prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hou ook van de herfst. Net zoveel als van de winter. Ik hou van de warme zonnestralen in de zomer en de verkwikkende onweers-/regenbuien, maar het moet niet te lang warm zijn. En de winter? Ook die is mooi. Totdat de duisternis en het gebrek aan blaadjes mij leeg lijken te zuigen. Gelukkig duurt de winter niet lang.
    Els, wat schreef je een prachtige recensie op Bol.com.... ❤️
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!