woensdag 27 november 2013

De winkel van Els

Welkom in De winkel van Els


Nieuw:  

Yes, eindelijk hebben Karel en ik onze eigen zines!

 

Elke zine bevat 4 wandelingen, in woord (ik) en beeld (Karel). En nog toffer: er is ruimte voor je eigen verhaal!

We hebben al 5 delen van Zomaar een zondag, er volgen er nog. We verkopen ze aan 1 euro per stuk, 5 stuks voor 4 euro. Exclusief verzendkosten. 

Je mailt me (dingendiefijnzijn04@yahoo.com) wat je graag wil kopen en ik mail je de betalingsgegevens.
Je krijgt je bestelling zo spoedig mogelijk in je bus.

 

Na het succes van bundel 1 is er nu een nieuwe bundel! 
Ergens tussen vaalwit en flessengroen.

Een beetje zoals nummer 1. Maar dan nog beter.






Ergens tussen vaalwit en flessengroen gaat over
meisjes die verlangen
meisjes die dromen
meisjes die zichzelf verliezen
meisjes die zichzelf tegenkomen.

Ergens tussen vaalwit en flessengroen gaat over liefde is liefde.
Punt.


Kopen? 5 euro (zonder verzendkosten).
Je mailt me (dingendiefijnzijn04@yahoo.com) wat je graag wil kopen en ik mail je de betalingsgegevens.
Je krijgt je bestelling zo spoedig mogelijk in je bus.



A button a day keeps the doctor away:

Omdat de verkoop zo goed loopt hebben we nu ook een derde reeks:



Reeks 2 is ook nog te verkrijgen:




En de buttons van de eerste reeks zijn ook nog te verkrijgen:

 
12 exclusieve buttons, ontworpen door Karel en mijzelf. Met een metalen achterkant en makkelijk sluitbare pin.
Slechts 1 euro per stuk en 10 euro voor het setje van 12 (exclusief verzendkosten)!


Woorden en beelden die helen

Woorden en beelden om te delen



Dingen Die Fijn Zijn, bekend van de Geluksvissen, Geluksplanten en Echte Elspostkaarten brengt nu onder eigen naam haar eerste bundel uit. Balanceren tussen angst en liefde, met geluk daar tussen in…
Vol zelfgeschreven woorden en beelden.

Vanaf nu te koop aan 5 euro per stuk (exclusief verzendkosten).

Je mailt me (dingendiefijnzijn04@yahoo.com) wat je graag wil kopen en ik mail je de betalingsgegevens.
Je krijgt je bestelling zo spoedig mogelijk in je bus.


Liefs en alvast merci,
Els

10 opmerkingen:

  1. Leuk leuk!!! Verkoop je geen echte Els!!! Die zijn ook zo ontzettend leuk.
    Maar voor mij even de hand op de knip, verhuizen en nieuwe woning kost nu eenmaal geld. Na de verhuizing kom ik zeker weer eens rond kijken in je shop.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zozo goed bezig mevrouw! Leuk he dat winkeltje spelen :)
    En ik wilde je nog even bedanken voor de lieve post die ik vandaag kreeg. Ik moest erg lachen om de zwaar gepassioneerde hartstochtelijke romantische voorkant van het kaartje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey lieve Els, bedankt voor je leuke kaartje en de extraatjes! Het kwam op het juiste moment, want ook ik ben nu geveld door longontsteking, pff...... dus jouw post was een goed medicijn, voel me al een stukje beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank Els voor je mooie boekje! Met prachtige envelop! Blij mee! Ik heb een foto geplaatst op de membersite van Lou maar zie dat je daar geen lid bent. Ik hoop dat je er geen bezwaar tegen hebt dat ik je daar promoot? Groet, Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eh... de fb-pagina bedoel ik dus.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe lief, merci! Ik zit niet op fb maar geloof je op je woord :)

      Verwijderen
  6. wel ik wil ook zo een boekje bestellen, gaje een mailtje suren, heb genoten van je blog
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!